Le Tired!

Oufh. Äntligen hemma. Och galen den här helgen har varit. Jag har legat i hårdträning med King Kong (Kingen) och idag var det våran debut i dressyrprogram på annat stall och annan plats. Allt gick så bra och det var grymt kul! Längtar till nästa tävling där som är den 16 (?) mars. Då är det på riktigt och ska bli sjuuukt kul.

Är helt död i kropp och själ känner jag. Ska bli skönt att ha en helt ledig dag i morgon. Jag ska göra absolut igenting. Skönt komemr det bli med. Planen jag har nu är att gå på jakt efter mat. Pizza eller någon liknande. Svullomat är precis det jag behöver för att få ett värdigt slut på denna helg.

Och tillåt mig att bryta ut i asgarv...

HAHAHAHA!

Sassa tappade sin telefon i en skurhink med vatten nyss i mitt badrum och vad gör hon? Hon stirrar, svär, skriker och stirrar mer. Sen går hon ut till mig och säger vad som har hänt.

-JAG HAR TAPPAT MIN TELEFON!

-Plocka isär den då? Då torkar den..

-Den ligger fortfarande i vattnet!! JESSICA!!! FAAAAAAAN!

-Men idiot ta upp den då??

-Nej den luktar illa!!!!

-HAHAHAHA JÄVLA CP, ta upp den och ta isär allt och spara simkortet då!

-Nej jag slänger den....

2 minuter senare:

-JESSICA!!! Alla mina nummer är borta! FAN!

-Men Sassa, ta ur simkortet och leta efter en annan telefon?

-Nej, det luktar illa. Jag skaffar nytt istället.

HAHAHAHA så smart är min vän Sassa. Men jag älskar henne ändå :)



Hahaha klockrent Sassa!

2008-02-18 // 09:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback