Morrn morrn

På sista tiden har jag och Sassa spenderat mycket tid tillsammans och det är sjukt kul. Det beror på att hon ofta sover här när vi ska till stallet and so on. Och något vi haft för oss under senaste dagarna är ju städmani! Why oh why? Men så igår fick vi ett ryck till och åkte hem till mats och ellis och lånade deras garageuppfart och städade bilen. Vi tvättade den (vilket behövdes, den var typ svart), tvättade lite till (allt för hand med svamp), dammsög ur den och slängde massa skräp sen dammade vi av inne i bilen. Och på vägen till jobbet köpte vi en Wunderbaum som luktade jättegott men inte så starkt. Så nu måste vi ha Sveriges fräshaste volvo!

Efter jobbet fick vi uttråkningspanik och åkte och plockade upp Jennifer. Vart skulle vi? No idea. Men vi hamnade tillslut på McDriven i Södertälje haha.  Sen åkte vi hem igen. Så tips om ni inte har något för er: Städa ur bilen om ni har, ring någon vän eller fler och åk till ett McDonalds far far away. Vi höll oss sysselsatta i 4 timmar :)

Och så har vi en dag idag med. Det är en torsdag idag. Jag ska lämna dennis på jobbet för att sedan åka och handla i lugn och ro :) Ska bli mysigt att knata omkring med musik i öronen och bara vara ifred. Ingen stress alls. Efter det ska jag lämna bilen till Dennis igen, ta tåget till jobbet för att sedan, ja gissa det ni, jobba. Håller tummarna för att Jenni, Engla, Della och Alexian kanske kan titta förbi. Annars får jag ägna mig åt att läsa en bok som skulle vart klar igår. Ligger på sida 46 av 290. Måste bli klar efter lovet nästa vecka iaf. Suck.

Nej nu ska jag skutta in i duschen och göra mig lite fin

Have a nice day!



» jenni

åh.. nästan så jag vill att ni städar här också.
förstår inte varför men sen jag började så ser det bara värre ut :-s

Kram!

2008-02-22 // 09:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback