Snart, snart

Kom precis på att det är så nära nu. Min efterlängtade student. Bättre sent än aldrig, får man väl säga :) För varje dag som går så blir det bara färre och färre dagar kvar. Så snart står jag där :) Det slog mig när jag satt och pratade med Della. Och så är det ju såhär att när man vill att något ska komma så kan det kännas lite segt, men när man ser på det i efterhand så gick tiden jättesnabbt. Men snart så.

Fredag idag iallafall. Solen skiner. Ante och mickis flyttar ifrån vårt älskade kollektiv idag. Så vi får se vad det blir för nya grannar :) Det som står på schemat idag är att sluta må illa hela tiden, åka till stallet och pyssla med King Kong, hälsa på A & M i nya lägenheten och sen, förhoppningsvis: Dricka ÖL! Har inte vart ute elelr gjort något kul på helgerna på evigheter nu. Alltid massa jobb eller praktik. Eller nått annat skit som förstör. Men idag då jävlar. Jag ska ta en öl vare sig jag mår illa eller inte. Wei!

Nej nu ska jag försöka få tiden att rinan lite snabbt och sen väcka Sassa som sussar i soffan.

Kan även meddela att ni som inte hört Raised fist låten inläggen under; GÖR DET! Den är kung (L)


Adjou


hej tjejen! jo det är okej med mig. varit lite upp&ner, men nu börjar det nog ljusna lite igen tror jag :)
sj då? *kramar om*

2008-02-29 // 17:47:02

Åh vilken fin blogg du har, vem fixade och trixade med den? var det du? :)

2008-03-01 // 01:14:41

Hej hej, nej det var min pojkvän som fixade, be snällt så kanske han fixar tilldig med ::)

2008-03-01 // 02:09:54
» jenni

wohoo!
Vilken tur att du väntade med din student så Engla får vara med och uppleva den juhe! =)

Massa kramar!
Och mer viktigt - när exakt tar du studenten?
The date U know!

2008-03-01 // 10:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback