Thank God it's friday!

Idag är det fredag :) Jag är nog inte ensam med att börja mitt inlägg så. Jag skulel ha varit på praktiken nu, men jag tog mig en ledig dag. Behövs i vilket fall som helst ska jag meddela. Skulel behöva städa, diska och sen börjar det bli akut med att tvätta. Men där kommer ett problem. Vår tvättmaskin har gått sönder, och vi har inga nyklar till tvättstugan :O What to do, what to do? Har ni någon idé så säg till. Ska se om någon granne har nyklar, annars får man åka och tvätta hemma hos någon. Knepigt.

Nu är det bara en vecka kvar tills träningen på Blåkulla med Kingen :) Red igår och han var jätte pigg och fin. Hur kul som helst! Tog även lite söta bilder på han i förrgår när mamma var med i stallet. Hon tyckte det var jätte kul trots att det var bäcksvart och lera överallt. Mammsen, du ska få följa med när det är ljust ute också :) Hur som helst är jag ruskigt taggad inför tävlings träningen nästa söndag! Kul kul!!

Igår var jag uppe i Haninge centrum. Har inte varit där på evigheter kändes det som. Det jag var på jakt efter var ett minneskort och sen en adapter till mobilen så att jag kan ha mina gamla sonyericsson lurar. Samsung har inga bra lurar. och jag hittade allt till ett mycket bra pris på Teknikmagasinet. var även förbi skomakaren och kollade vad det skulle kosta att byta dragkedja på ridstövlar. FRÅN 200 kronor (?!) per stövel. Vilket skämt. Så nu är nästa projekt att leta upp en bra och hyffsad billig skomakare.

Well well ska ta och slänga in lite bilder under dagen också, på Kingen, katterna och sen får vi se vad vi hittar.

Over and out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback