Time's running away

Okej nu är klcokan jätte mycket och jag hinner inte skriva allt som jag hade planer på att skriva idag. Men som tur är så blir det en ny spännande dag i morgon. Då ska jag nog sätta mig ner och skriva om mitt missöde inatt. Della trodde att Volvon har besegrat mig, men icke! haha vi har inte satt våran sista potatis ännu. Volvon ska repareras så att vi kan ha den ett tag till, men förhoppningsvis kan vi köpa en ny bra och sist men inte minst: en FIN bil om cirkus 2-3 månader.

Dennis företag rullar på stadigt nu och det är jätteskönt. Jag blir så stolt och samtidigt lite förundrad när jag sitter och surfar på olika sidor och bloggar. Ett två tre dyker det upp massa reklam, forum och komentarer om min Dennis företag. Eller hans tandblekningsmärke. Det känns lite overkligt att det är hans grej, om ni förstår. Så om ni skulle stöta på hans sida eller reklam så vet ni vems det är :)

www.provatandblekning.se  och sen www.stellawhite.se


Jag älskar dig!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback