Ännu ett misslyckande...

...och gissa vad det var? Jo hos ungdomsmottagningen. Fick panikångest och flippade ur. Så stavhelvettet sitter kvar :( Men på måndag ska jag dit och så ska vi börja prata om min nålskräck, och se om vi kan bota den. Vi ska ta baby-steps och börja med att prata om nålar. Sen när jag och min ångest är mogen för det ska vi titta på en. Tillslut ska jag kunna hålla i en och slutligen -ta ett stick, utan ångestattack. Hoppas det slutar lika lyckligt som dom beskrev det! Men men, man kan inte alltid ligga på topp!

Idag så kom Jenni och Engla förbi jobbet igen. Det är så überkul att busa med henne. Och precis som igår fick jag en massa pussar också :) Så nu ska vi nog försöka leka så ofta vi kan. Längtar tills Alexian är lite äldre så man kan hälsa på där med och busa med honom! Får se när det kan bli. Och så vill jag självklart träffa min Dellapella också. Hoppas smärtan går över snart, Della!

Nu ska jag nog ta och städa lite, sen belöna mig själv med en gigantisk kopp te och kika ut på all snö!

Adios!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback