Cupcakes

Okej, jag är inget matlagningsproffs någonstans. Jag tackar Gud för plingmat och snabbmat haha. Men lite stolt blir jag när jag lyckades skapligt med mina livs första cupcakes. Och låt nu bli att googla och se hur riktigt fina ser ut :) En sak är iaf säkert, de vart huuur goda som helst moahaha!

Enjoy!


     


HAHAHAHA Åh va charmiga dem blev. Tycker nästan lite synd om dem.

2008-01-24 // 18:20:13

Haha, vadå tycka synd? Du ska stötta mig och säja att de var fina ju! MEn de var suuuper goda, samam sak om smörgåstårtan moahaha

2008-01-24 // 19:43:50
» Natta

den satt jättebra och i en och en halv vecka i alla fall. eftersom jag jobbar på café så måste jag lägga på stärkande varje vecka åtminstånde så det var därför jag var tvungen att ta bort det men jag kan säga såhär.. efter 4 dagars café jobb gick ingen färg bort från naglarna.. inget skivade sig.. det satt som klister :D

2008-01-24 // 19:56:33
» Natta

men då är det perfekt för dig :D
det kommer ju att bli ungefär 5 lager så varför ska det inte sitta :D

2008-01-25 // 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback