Grattis älskling på 22-års dagen!

Idag fyller världens bästaste bästa Dennis år. 22 år gammal :) Vi ska fira hemma med Mats, Ellis och marcus och äta smörgåstårta och duktiga jag ska baka cupcakes! Hihi ska bli jätet roligt att dekorera och färga dem. Ska komma ihåg att ta bilder på mästerverken sen. Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på. Får se vad födelsedagsbarnet vill göra sen.

Jag har fått en ny praktikplats nu också. Villa godthem på djurgården. Ska dock praktisera fredagar, lördagar OCH söndagar :( De har nämligen stängt på måndagar.. Men det är bara att bita ihop så får man betyg. Och nu har jag lovat min lärare att fixa det här.

Nog om allt nu. Ska städa och sen sätta igång och baka :)

Juste, ska kanske köpa en ny telefon :) Zabine har en jätetfin samsung u600 jag är lite sugen på. Får se hur det slutar.

image65


Buhbye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback