Hallå..?

Måste bara kolla en sak. Jag har ett antal unika besökare varje dag som troget kollar min blogg, men ingen vågar lämna komentarer. Eller är min blogg om min vardag för tråkig för att komenteras? Säg gärna vad det är. Eller så kanske ni är lite fegisar? :) Vem vet.

JO en annan sak. Mitt HOPE halsband har kommit! Hur tjusigt som helst :) Så numera har jag hoppet om halsen.
Måste studsa in i duschen nu, vi ska ha hej då middag med Jenniför som åker till thailand inatt. Hon komemr vara borta 2 månader. 2 JÄVLA månader! Fyfan, jag kommer sakna dig gullegranne. En hel del. Jag blev lite ledsen när jag ett två tre kom på det. Ville bara springa hem till dig och be dig stanna men det skulel vara egoistiskt av mig. Och slöseri på dina flygbiljetter också för den delen. :)

I'll be missing you, sweetie!



haha dålig fantasi?
den där inledningen har du ju snott!!! hshs
hmm från della till och med tror jag *ler*

2008-01-28 // 21:37:19

Haha, man blir ju bra nyfiken! Jag har också ett gäng fegisar :)

2008-01-29 // 08:16:37

Nej, snott skulle jag inet säga. Mer kommit i tankar på det när jag läste hennes och sedan såg mina besökare och så. Och Della ville ju ha frågor mer :) jag vill bara veta vilka det är som läser, men de är lite fega ser jag hihi

2008-01-29 // 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback