Hold on

Idag är det måndag. Det känns som om jag skulle ha en hel del att göra, men kommer bara på 2 saker. Ska prata om nålfobi och sedan åka och pressentera min på min nya praktikplats. Så jag har lite tid över nu på förmiddagen som jag sitter och klurar på vad man ska hitta på. Och det som plingade upp först i mitt underbara nyvakna huvud är att åka och träna! Why, oh why är träning det första jag tänker på?Fast jag tror att det skulle vara as skönt att träna en timme och sen sitta i bastun :) Ett bra tidsfördriv.

I morgon åker min mormor hem :( Och jag kan inte köra henne till båten, eftersom jag jobbar. Så det blir dennis som får ha den äran. Men hon ska komma i sommar igen, eftersom jag tar min kära, efterlängtade student då! Det är bara ett halvår kvar i skolan, sen no more! Hoppas att jag orkar hålla ut bara. Fi´ck lite ångest bara jag tänkte på att det är praktik 8 åtta veckor först :/ Hoppas tiden går snabbt och att personalen på Prinsen är trevliga. Annars kommer jag få spader. Jag ska nog börja räkna ner dagar tills jag är klar med skolan? Då ser jag att dagarna går på och att det är mindre och mindre dagar kvar. Håll ut, Jessica!

Nu ska jag brygag mig en kopp kaffe och fundera lite till på dagens innehåll!



» jenni

Wohoo! Studenten! Då MÅSTE vi ut och fira dig sen! =)Är inte det underbart, Engla får uppleva din student! ;-)

2008-01-07 // 11:15:12

Det är helt fantastiskt :) hihi

2008-01-07 // 11:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback