I did it.

Årets kock igår var jätte kul faktiskt. Lite rörigt och kaotiskt, annars bra. Och under förmiddagen var jag inte ett dugg nervös för kvällens parader i trappan. Men, när vi ställde upp oss för sista träningen 7 min innan gästerna skulel komma fick jag grym hjärtklappning och kallsvettning. Så jag tog några djupa andetag, sen bar det av, och det gick bra. Jag hade hopp om att klara  att gå där inför alla stirrande människor och kameror. Och jag lyckades.

Tänkte skriva lite mer om det senare, ska susa och lämna Dennis på jobbet sen ska jag till stallet, efter det så jobbar jag. Komma på en fika, Jenni? :)


Grattis ännu en gång till pristagaren Tom Sjöstedt!


Hej!



» jenni

Dutti flikka! =)

2008-01-31 // 11:09:23

halloj! Kan tänka mig att det var riktigt coolt! Var lite besviken på hur dom hade klippt ihop allt på tv, vart så rörigt tyckte jag. hade gärna velat se dessertparaden faktiskt.
men huvudsaken är att du hade det kul!
Kramar!!

2008-01-31 // 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback