"Löl inte min bil! Ni måste sklika högle!"

Så har ännu en vecka passerat. Och snabbt gick den med. Dennis har fyllt år, jag har börjat på min nya praktikplats som är hur mysig som helst. Jag köpte även telefonen som jag visade ett par inlägg ner. Den är hur häftig som helst med touch-knappar och en massa smått och gott. Alexian har hunnit bli 4 veckor gammal och Engla är på bättringsvägar. Tiden och livet bara flyter iväg. Men det behöver inte vara något negativt! För varje dag har nya äventyr och utmaningar med sig.

En konstig sak som har vart i veckan är att jag har drömt jätte konstiga drömmar. För någon dag sen drömde jag att jag hade jätte ont i magen hela tiden tills jag och mamma bestämde oss för att kontakta läkare. Han undersökte mig och sa "Grattis! Du ska föda en bebis om 4 veckor". Jag började gråta hysteriskt och fick panik och ont i hjärtat. Jag funderade på i drömmen om jag var redo att ge ett bra liv för en ny människa. Och jag grät. Och grät. Berättade för Dennis att vi skulle ha barn om en månad. Han tittade konstigt på mig och sa tyst "Jag går ut och tar en öl". sen försvann han och jag grät ännu mera. Hur HEMSKT som helst! Varför i hela friden drömde jag så?! Usch!!

Och inte nog med det. Inatt drömde jag att jag hade missade samtal från både mamma, Ellis, Mats, Della, ja typ alla. Sen ringer Dennis och skriker att han inte kan röra på sig. Helt panikslagen. Jag frågar vad som har hänt så får jag reda på att han har krockat och blivit förlamad från halsen och ner. Min älskade skulle få sitta i rullstol i resten av hans liv. Och så grät jag sådär hysteriskt igen och fick ont i hjärtat. Jag vill verkligen inte ha fler sånna där drömmar. Jag har lika ont i hjärtat varje gång jag har vaknat. Blä!

Men nu blir det en ny vecka, nya friska tag och förhoppningsvis glada drömmar. Jag är ledig i morgon så jag ska nog kila ut till stallet och träna dressyr program. 3 veckor tills tävlingen... Sen ska jag ju hjälpa till under "Årets kock" i Blå hallen-Stadshuset på onsdag. Det kommer sändas i TV kl 21 samma kväll. Kanal vet jag dock inte. Jag ska vara på Sponsor avdelnigen och bjuda ostbricka och liet allt möjligt bland vip-gästerna först. Sen på kvällen blir det dessert parad, som på nobel middagen :D Kul kul. Hoppas dock att jag inte syns med i TV över huvud taget.

Nej gott folk. Nu ska jag leta upp en bra serie och slå på några avsnitt. Two and a half men, kanske?

Natti! 

Villa Godthem




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback