Mysdag

Idag var det en himla mysig dag. Sitter nere på jobbet och gör absolut ingenting. Får sms av Jenni som skriver att hon och Engla är på väg ner till mig. Dem kommer, vi snakcar skit och fikar, jag busar MASSA med Engla. Efter ett par timmar ska de gå hem. Med lagom timing så kommer Jenniför och Daniel ner och så fikar jag lite till. Sen när jag stänger vid 5 så komemr Dennis och hämtar mig och vi åker vidare och hämtar Jessica. I bilen bestämmer vi oss för att hyra film och äta sushi, vilket jag tycker var en briljant idé :) Så off we go to Älvsjö där Dennis möter Erik, sedan förbi donken då alla är utsvulltna. Måste säga då i samma veva att El Natcho är årets godaste hamburgare, och kostade ynka 15 kronor :) Sem plockar vi upp sushi, två filmer och läsk, åker hem till Jessica och gosar ner oss i hennes soffa. Hur mysig dag som helst! Bara en massa gos.Ge mig fler sånna dagar, tack!

I morgon fyller min älskade mamma år! Så jag och Dennis ska förbi och säga grattis och hålla tummarna på fikabrödsfronten haha! Så ska hon självklart få pressent, fast hon har sagt att hon inte vill ha något :) Busig Jessica! Efter det så får vi se vad som händer. Kanske en till mysdag? Kanske inte. Kanske blir det av att städa. Blev inget av det igår kan jag ju meddela. Jag är så duktig på att komma med lama ursäkter mot mig själv så jag slipper undan. Det kan vara att... föst ska jag kolla lite på datorn, sen städa.... eller .. ja juste nu började det där bra programet, vad det nu hette som jag alltid velat se (och så hoppas jag attd et är något bra på TV)... eller.. om jag tar en fika hos grannen kanske jag blir piggare och orkar städa mer (då menar jag självfallet att jag hoppas att jag glömemr bort att jag skulle städa efter det)... Lite så. Men när jag väl sätter igång så är jag jätte duktig och effektiv.

Men men, nuska jag försöka sova.

God natt



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback