Oh mysigt!

God morgon. Ska snart bege mig att "shoppa lite". Ska till en viss affär (Jenni får ej veta vilken :)och köpa mobilsmycke till henne och sen småsaker till min mormor. EFter det blir det kanske hem och möblera om? Slänga en massa skit? Who knows.

Mammas födelsedag igår var jätte mysig! Vi satt samlade och åt middag och allt var helt perfekt! Och mamma var jätte nöjd med dagen. Jag hjälpte henne att starta en blogg igår med, vilket mamma tyckte var kul. Hon älskar att skriva så nu har hon blogg förbannelsen över sig moahahah! Dennis kanske ska hjälpa henne att styla till den sen också. Min duktiga Dennis <3

Näe, nu måste jag göra mig i ordning så jag hinner flänga runt, sen ska Dennis ha bilen.


Heittå!


HAHAH Har anita en blogg? DET är en blogg som är värd att läsa :)

2008-01-06 // 11:35:10

Yes det har hon :) merjaanita.blogg.se :D

2008-01-06 // 13:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback