...rosor på kinden och solsken i blick...

Idag var det nästan som om våren hade kommit lite tidigt. Och jag hade så mysigt. I morse så åkte jag och hämtade Tuva hos mamma, sen åkte vi till stallet. Och gissa om tuvisen tyckte det var kul att springa med ut o skogen med Kingen och mig? Hon sprang och såg så lycklig ut och tävlade med Kingen när vi galloperade på en fin raksträcka med solen i ansiktet. Så vi var väl ute i skogen en timme eller så. Hur mysigt som helst! Och självklart tog jag inga bilder eftersom jag glömde telefonen i bilen :( Hoppas solen lyser i morgon med.

Igår så snickare Dennis ihop vår fina hylla som vi fick av Mats och Ellis. Vi passade på att slänga en massa skit och bära ner saker i förådet med, och det blev asbra! Så nu är dte småplock som måste plockas och diskas undan sen är det strålande fint här :)

Jag skulle ha följt med Dennis hem till Jessica och laga mat och vara social, men jag känner mig jätte slö och orkade verkligen inte, så jag fastade framför en film istället. Lika bra det för min huvudvärk har inte gått över ännu. Hoppas att den försvinner snart. Så nu ska jag nog   kolla på en film till eller städa det sista. Får se hur mycket jag orkar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback