Träff med sötbollarna!

Idag är det torsdag. Veckorna går så snabbt nu tycker jag. I måndags var jag och min klasskompis Sara på Prinsen för att pressentera oss och så. Såg ut att vara ett jätte mysigt ställe! Tror att det kan bli bra. Lite läskigt var dock att han som vi pratade med satt och enbart stirrade på mig under 20 minuter, och kollade nån enstaka gång på Sara? Han kanske tyckte att jag såg trögfattade ut eller något haha! Hoppas jag kommer trivas så att tiden går snabbt. Kommer ha praktik måndagar, fredagar och lördagar :( Skulle igentligen vart på torsdagar också men då jobbar jag och kan inte hitta en annan som kan ta mina pass under 8 veckors tid. Så då fick det bli lördagar istälelt. Well well...

Annars tror jag inet att det har hänt så mycket mer. Skolan har börjat, det var både kul och tråkigt. Kul att träffa klasskompisarna och få rutiner igen (haha , eller försöka) och tråkigt att det är skola. Ungefär så. Jag hann åka till stallet igår, och det var hur skönt som helst! Och Kingen kändes riktiogt fin också. men idag är det Sassas tur. Sen har jag bara suttit på jobbet och försökt plugga lite samhälle. Har gjort kanske 7 av 30 frågor :/ Men det löser sig.

Idag blir det en rolig dag! Jag satt och funderade på om man skulle ringa Della och kolla om hon orkade leka en stund, så precis då ringer hon och funderade på samma sak. Så nu ska jag bara blogga klart, klä på mig, packa lite träningskläder sen åka hem till dem. ÄNTLIGEN får jag busa med sötbollen! Hihi vilken bra start åp dagen! Efter det ska jag iaf gå ner till jobbet och träna en timme innan jag öppnar. Har bestämt mig för att komma i form och bli snygg haha! Så finns det träningslokal på jobbet så är det klart att man passar på!

Nej nu har jag inmte tid, måste fixa mig sen börja åka. Tar en litenm stund om man åker buss, Dennis har bilen idag :) Fast det kan vara mysigt att sitta där och lyssna på bra musik :)

Adjou,

J



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback