Välkommen 2008

Och så var det ett nytt år, igen. Så mycket har hänt, så mycket man har gjort och självklart inte gjort. Snart tar jag den efterlängtade studenten. Ett år försent, men bättre det än aldrig :) Körkortet är avklarat. Allt är på en bra nivå just nu. Men det som glädjer mig mest är att Della och Timothys son har kommit till världen. Jag blir fortfarande gråtfärdig bara jag tänker på det! Glädjegråt :) Ska se om jag kan träffa dom snart också. Sen så har lilla Engla redan hunnit bli ett och ett halvt plus några dagar. Det finns en hel del jag skulle kunna rabbla upp som hände 2007, men jag har inte tid. Jag har mina vänner och min familj. Det kan nog inte bli bättre. Så min inställning till 2008 är med ett varmt välkomnande. Det kan nog inte bli mer än bättre just nu.

Nyårslöften då? Nej det har jag inga, för jag kan aldrig hålla dem ändå :) Har du några? Jag har försökt flera gånger men jag ger upp nu. Jag har såpass dålig självdiciplin att jag inte klarar sånt. Men men.

Nyårsfirandet på landet var hur skönt som helst. Vi åt god mat, drack lite lagom och spelade Guitar hero och en massa kortspel. Jättemysigt var det. Och lilla Tuvisen klarade av det också, då det inte smälde en enda gång innan 12 slaget. Så 7 minuter i 12 så tände vi alla lampor, satte på ganska hög musik och sen gick vi ut ssnabbt och kikade. När jag sedan kom in var hon helt oberörd och uppfattade nog inte att det var nyår. Så min plan med landet fungerade. Får se om närsta år blir lika mysig och om jag "firar" på landet igen.

Nu så ska jag iallafall ta och sova, ska upp och jobba i morgon.

Adios 2007, bienvenido 2008




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback