BOOOOOOORING!

AH! Jag har så tråkigt att jag snart smäller av! Skulle rida idag med den dumma hovslagaren hade inte haft "tid" att slå på skor. Men han hade tid att sitta och grilla. Usch! Så nu har hon stått i 5 dagar plus att honb står inne i boxen då hon är jätte ömfotad utan skor. Så i morgon har hon stått inne 2 dagar. JÄTTE DÅLIGT! Ångest ångest ångest! Men vad ska jag göra? Får sätta igång henne lite sakta i morgon och se hur hon är.

Så vad gör man en måndag kväll om man har skit tråkigt? Biljard kanske? Bio? Nej för ingen kan följa med. Blä.


Men jag mår bra annars. Är bara sjukt uttråkad och understimulerad elelr något.




» jenni

Taaaaaaaaack! =)

2008-07-14 // 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback