Flytt och jobbsök

Blä. Sitter nere på jobbet och det är inga människor här. Tråkigt. Jag har passat på att leta nytt jobb nu ockå. Vi ska nämligen titta på en lägenhet på Vallavägen om någon dag. Hihi så den är vår bara vi tackar ja till den! Är så jäkla glad! Och Della ska också flytta ner till Valla snart. Så nu är vi två glada som soltrålar. Vi ska titta på en stor 3a på 86 kvadrat. Hoppas att den är fin. Men med tanke på att det blir mer i hyra så måste jag leta nytt jobb. Försöker som sagt få heltid på en bensinmack eller nått. Har sökt två statoil jobb nu iaf. Hoppas någon av dem hör av sig.

Raddans (hästen jag rider) ägare är bortrest nu i två veckor med så jag har tanten för mig själv. Ska ut idag efter jobbet och rida och mysa lite. Får se om vi kommer någonvart nu när jag rider ensam på henne. Hoppas det iaf.

Well well nu ´hade jag inte så mycket mer att säga än så. Ska tråka ihjäl på jobbet nu. Eller städa lite kanske? Får se..

Tjipp



Tack så jätte mkt, sötis!! :D



Får ta och komma ner & göra dig sällskap på jobbet någon dag! :)

2008-07-14 // 01:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback