Hemma igen


Kom hem från landet igår. Jag vill tillbaka! Men men, ska man jobba så ska man jobba. Har 11 dagar framför mig då jag ska jobba. Kommer bli lite lill-tråkigt, men what the hell. Det blir pengar hihi. På tal om pengar så håller jag på att spana efter ett nytt jobb. Timmarna nere vid Rudan räcker inte riktigt till så då får man leta nytt. Har tänkt mig bensinmack i första hand. Typ Statoil, då det är bra betalt och man kan jobba dygnet runt. Plus att det är nog ganska likt det arbetet jag har; ta betalt av kunder samt plocka varor och städa. Tycker iaf det verkar mysigt :) Så jag har sökt lite och nu ska jag vänta på svar. Tompas chef skulle byta station nu också så han skulle snacka lite med henne och se om jag eventuellt kan börja där. Det ultimata skulle vara om jag samtidigt kunde ha kvar rudan jobbet :) Så himla mysigt!

Så förutom att jobba och leta nytt jobb så vet jag inte riktigt vad man ska göra de närmaste dagarna. Får se hur allt blir.


Hej och hå!



 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback