Jag kan flyga, jag är inte rädd..!

Hihi blev påmind av Della nyss att vi ska planera att bruka min födelsedags present som jag fick av familjen Larsson. Nämligen en flygtur med två kompisar! Hihi hur coolt är inte det? Ska åka med Della och Dennis. Vi får flyga från Västerås till var vi vill under en timme. Det ska bli jätte häftigt iallafall. Så jag ska ringa piloten senare idag och se om han kan flyga oss nästa helg. Tänkte att man åker upp mot Dalarö och så sen in mot Haninge igen. Få se sina hemtrakter från luften. Crazy Daisy.


Sitter nere på jobbet just nu. Inte så spännande kanske. Helena ska komma förbi på en kaffe snart också. Alltid kul med lite sällskap. Efter jobbet ska jag kolla så raddan har fått skor och eventuellt rida. MYS!

En annan sak är att jag vill flytta nu, nu, nu. Usch jag har inget tålamod. Det ska bli så kul att få köpa massa nya saker och göra fint i vår nya lägenhet sen!


Well well nu sk jag leta jobb...


» jenni

MEN SLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTA JESSICAAAAAAA!

du är alltid söt t.o.m när din näsa e svullen so tyst med dajj! Ni är göööörsöta juhe!

Kramen!

2008-07-15 // 14:41:35
» jenni

Neee! DU måste träffa majj jämnt när du e förkyld!

det är ju hur sött som helst!!!!!!!!



Kramen!

2008-07-15 // 23:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback