Modig tjej

Idag tog jag mig mod och ringde till Statoil, där jag var på intervju förra veckan. Jag presenterade mig artigt och undrade om de hade fattat något beslut ännu. Nej, det skulle han göra senare idag då det var en intervju kvar så han skulle ringa i morgon. "Okej, då hoppas jag på det bästa så hörs vi i morgon!" svarade jag väldigt trevligt. Så HOPPAS att de ringer i morgon med bra besked! AH vad jag är nervös nu!

För övrigt så är jag geting-bombad här nere på jobbet idag. Fick lov att stänga alla dörrar och fönster för att de ska hålla sig ute. Äckliga små ättriga getingjävlar! Små och arga är dem som jag har besök av. Blä. Så ni kan ju gissa om jag håller på att dö av värmeslag idag eller inte.




» jenni

dutti jessica!

om du inte får jobbet då är det ju officiellt att det är något fel på världen liksom ;-)

läste i tidningen igår om getingplågan.

de är skitsnea pga värmen. så du får kräva en fläkt lr ngt nere på jobbet så du överlever stängda dörrar!

kram!

2008-07-30 // 14:42:03

Haha, du säger det va :) Vi får hoppas på det bästa i morgon iaf. Fläktar har jag, men sjukt varmt iaf!

2008-07-30 // 15:48:48
» Sassa

AAh pinsamt!!! vaddå desperat??!! haha!!! hör av dig mitt hjärta jag saknar ju lixom dig =( love

2008-07-30 // 23:20:07

Nej, det är inte utav desperation! Det är ett jävligt smart drag om man tänker på att han intervjuade fler efter dig. Genom att ringa honom så visar du verkligen hur intresserad du är + at killen får "komma ihåg dig" en gång till efter alla andra intervjuer.



Så fy på dig, Sassa. Och heja dig, Jessica!

2008-07-31 // 07:45:43

Det är inget pinsamt i det? Det är precis som Della säger, bra att ringa och visa intresse och så. Han lät jätte glad iaf! Så nu sitter jag och är nervös så jag kräks snart.

2008-07-31 // 11:55:54
» Sassa

haha piinsamt hahaha

2008-07-31 // 17:40:47

Sassa, du är dum

2008-08-02 // 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback