Ny vecka

Så har en ny vecka börjat. Ska jobba hela den här veckan, alltså måndag-söndag plus att jag ska ta jessies måndag och tisdag. Så jag sitter fast nere på jobbet i 9 dagar nu. Men något kul ska man nog hinna göra ändå. Så fort jag får min lön (!?). Dumma Haninge Kommun hade missat att della ut min lön så den kommer inte förens på fredag, om jag har tur. Känns ju bra när man har en hyra och räkningar som ska betalas. Ångest.

Igår var det grillmys hos Helena och Dirk ute på Dalarö, vilket var supermysigt! Vi avslutade kvällen med GuitarHero och Nintendo Wii Fit. KUL :)

Nu ska jag fortsätta jobba och hålla tummarna för att Statoil hör av sig inom de närmsta dagarna.


Hajjdou


Dumma Haninge Kommun hade missat att della ut min lön så den kommer inte förens på fredag



ja, alla vill ha en Della-lön hihihi

2008-07-28 // 18:42:43

HAHA, ja ibland funksr inte svenska språket som det ska.

2008-07-29 // 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback