Paow!

Hej hej hallå.

Sitter hemma och har ap tråkigt :/ Sitter och väntar på svar från en tjej som söker medryttare. Hoppas hoppas att jag får komma ut och titta på hästen, då det är nära och bra, en trevlig raskorsning, inte gammal som gatan osv. Mailat lite med henne innan idag och hon verkar trevlig och vettig :) Så håll tummarna.

Efter jobbet åkte jag ut till Tant-Raddan. Plockade in henne från hagen, tvättade av såren, fixade henne och red en sväng. Var på utevolten i solskenet och skrittade och travade barbacka. Hur mysigt som helst! Plus att stressfian höll sig lugn och fin idag med. Framsteg? Kanske.

Annars?
Jag vill flytta nu
Jag vill hitta en bra fin häst att satsa lite på
Jag vill flytta
Jag älskar min bil
Håller tummarna för mina vänner som kämpar med körkort
Ska sluta skriva nu och hitta på något .)


Hajjdo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback