Tick-tack, tick-tack...

Sitter med spänning i hela kroppen just nu. Vill bara att han ska ringa NU, men det dröjer säkert till ikväll bara för det. Gah! Men som tur är så har jag lite pyssel att ta itu med här nere idag, såsom städning, plocka bland alla varor som kom nyss, äta glass i solen och dricka massa kaffe.

Var uppe vid 6 i morse för att sedan börja jobba med Helené från stallet vid 7. Skönt med lite extra lättförtjänta pengar mellan varven. Och på tal om pengar, i morgon får jag in min försenade lön! Wohoo!

Najj, nu vill jag ha kaffe!

HajjHajj




Påminnelse åt mig själv:

Göra naglarna                                                     Lördag kl: 09:00
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback