To do:

* Stallet och rida Raddan
* Beställa tid för Sajkos kastrering
* Hämta Della
* Åka till Haninge Centrum
* Lämna Della
* Hem och duscha
* Åka till nynäs och äta middag på någon restaurang med Larssons MUMS
* Komma hem och däcka


När man listade allt så såg det genast ganska lite ut. I mitt huvud känns det som ganska mycket, kanske för att det finns en liten tidspress. Men då känner man att man lever.


Igår så lekte jag med Jenni nästan hela dagen, vilket var super supermysigt och måste göras om snarast. Vi brukar inte leka själva på det sättet. Efter det kom Helena, Dirk och Stefan förbi på en kaffe/glas vin. Och när dem åkte så kom Jennifer, Ante, Mickis och Tomie förbi också. Hela kvällen slutade med shots-tävling typ haha. Jag tror Ante vann ^^ Men när de åkte hem så slängde jag mig på sängen, heeelt död, efter att ha varit vaken sedan 07:00 med massor av saker att göra.


Well well, måste till tottohästen nu. "Min" dator får inte användas för tillfället, därav kass uppdatering.

But it's alive!


» jenni

Jättemysigt vi hade! =)

Diesel är jättesur idag ska du veta.

Kelig och mysig I think not.

Han tar ut sin ilska på stackars fenix.



Kramen!

2008-07-22 // 11:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback