Yepp

Hej jag heter jessica och jag är 20 år.

Hur känns det då? Det känns bra, för min del iaf. Skrev nyss ett långt inlägg som jag råkade radera :( SUCK! Rabblade upp mina fina presenter, så det orkar jag inte skriva igen. Kanske gör det sen.

Hur som haver så skulle jag åka till landet idag. Men icke, då jag känner mig risig och Ellis har en tendens att alltid bli sjuk om jag mår halvt om halvt. Så då är det lika bra att stanna hemma. Dennis ville åka till ikea och titta på köksstolar sen och Sofie ville leka. Saknar henne, så det blir nog en sväng förbi täby tror jag :) Woho!

Nej, nu ska jag fixa mig och åka till stallet, sen åka till täby (tror jag).

Tjipp!



» jenni

JAG VILL OCKSÅ TILL IKEA!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-04 // 12:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback