Back on the fucking track!

Jag är tillbaka. Jag är på rätt väg. Jag håller på att få mitt liv tillbaka. Och den här gången ska jag vara mer försiktig. Jag ska inte fästa mig på samma känslomässiga nivå (eller försöka med det omöjliga). Den här gången ska det bli bra. Jag har ett nytt hjärta att  ta hand om!

Jag var då ute idag och provred en gammal tantalona till häst. Men damen i fråga måste ha missat att hon åldras, eftersom det var den piggaste hästen jag suttit på. Kan fylla i då att hon är 20 år (!). Jag tror att det kan bli ganska bra. Och jag hoppas att ägaren inte tänker slita bort mitt liv och mina känslor och hoppa på det, vilket hände med min älskade King Kong. Nej, så nu är jag tillbaka. Och jag är så jävla glad! Ska dit i morgon igen. Woho!

Ska ta och krypa ner i sängen nu, måste orka upp till jobbet i morgon. Ville bara dela med mig av min glädje.


See you tomorrow Raddan. Raddan-paddan, HIHI



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback