Bla bla

God morgon. Jag vet inte vad det är för fel på mig som går upp såhär tidigt helt utan väckarklocka? Plus att jag i flera dagar i streck har vaknar runt 04:00 och varit typ klarvaken. Mycket märkligt.

Jag är typ sjuk fortfarande. Hostar jätte jätte mycket, ont i halsen och så. Har lite lite feber som kommer till och från. Måste bli frisk tils på torsdag! Men det ska nog bli bra. Igår färgade och slingade Jenni håret på mig också. Det blev ingen drastisk skillnad men en klar förbättring :) Blev typ ljusljusbrunt med guldblonda slingor i, and I love it!


Nej, nu ska jag nog pallra mig ut i solen och försöka få lite färg. Hinner ju steka en stund innan jobbet då jag inte börjar förens 11.

Adjou


» jenni

Woho!

Jag är lättad och glad att du vart nöjd!

Nu har jag glömt hur lång tid det tog så hojta bara till nästa gång du vill ha hjälp!

Nu vet jag vad för sorts slingor du vill ha också!

Kramen!

2008-06-01 // 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback