För jag har tagit studenten...!

Fyfan vad jag är bra. Men samtidigt väldigt dålig som inte hunnit skriva en rad på evigheter nu. Men det har varit fullt upp men studentfirandet, och massa grillningar i solen och det ena med det sjunde. Men nu är det över och jag hoppar på mitt sommarschema på jobbet idag. Jobbar mån-sön 10:30-17:30 varje dag. Sen är jag ledig en vecka och så håller det på hela sommaren. Så på måndag ska jag försöka fly ut till landet (H). Hoppas att någon kan följa med bara.

Tillbaka till detta med studenten. Det var en helt underbar dag i torsdags. Det togs hundratals bilder också som jag ska försöka råffa åt mig och slänga upp. Och tack alla som kom och delade min dag med mig! Jag bet ihop hela dagen för att inte gråta, men ack så jag misslyckades vid utspringet. En helt sjuk känsla måste jag säga. Lyckan var stooor! Men jag har nog inte fattat allt riktigt. Jag ska inte gå till skolan mer. Fyfasiken vad skönt. Men tråkigt att man inte kommer träffa kamraterna lika mycket längre.

Och många undrar självklart vad jag ska göra i livet nu framöver. Mitt svar på frågan är: Ingen aning. Ska jobba lite i sommar sen får vi se. Leta jobb såklart. Men jag vet inte vad jag vill jobba med. Knepigt.

En annan rolig sak är att jag ska åka och provrida en häst ute vid Dåntorp i veckan. Ett gammalt sto, men pigg och glad för övrigt. Så det ska bli jätte roligt! Hoppas att det klickar mellan oss.

Nej nu ska jag fixa mig lite och bege mig ner till jobbet.



BajjBajj!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback