Hej och hå.

Nu är jag tillbaka. Tillbaka efter att ha varit kalas sjuk, firat midsommar och varit ledig. Så jag är tillbaka i verkligheten, med jobbet, stallet och allt därtill.

Jobbar hela veckan ut nu, ska åka förbi stallet idag och på fredag också. Sen kommer det en massa födelsedagar snart. Engla fyller 2 på fredag, Alexian blir ett halvår på lördag, onsdag nästa vecka fyller jag 20, efter det fyller Dennis pappa år. Haha kommer bli dyrt det här. Tack gode gud kommer lönen på fredag. Och då ska jag åka och fixa mina naglar igen :)

Ska försöka jaga rätt på bilderna från min student också någon dag :) Usch nej, nu ble det ett onödigt inlägg igen.


Men ville bara säga att jag lever! It's alive!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback