I morgon smäller det!

Oj herre min gud. I morgon smäller det. I morgon tar jag studenten. Känns helt satans sjukt. Men jag klarade det. Så idag är det hysteriskt mycket att göra inför morgondagen. Sofie och Helena ska komma över senare också och sova här. Vi ska nämligen ha champagnefrukost hos mig vid halv 7 i morgon. Vi och sen hela vår mysiga klass. KUL :)

Kan hoppa på ämnet studentklänning igen. Jag fick tag på avsändaren och berättade hur det låg till. Fick ett mail tillbaka där det stod att en ny klänning har skickats och ska komma idag eller senast i morgon. Kommer de inte fram så skulle jag självklart få mina pengar tillbaka. Så det känns så jävla bra. Men igår kom min mamma ner till jobbet och hade köpt en jätte söt klänning till mig. Jag har världens gulligaste mamma! Så mitt problem löste sig hur bra som helst!


Igår fyllde även min lillebror 17 år. Hans flickvän och jag hade planerat en överrasknings grillfest åt han med alla hans kompisar. Stackars niklas visste inget och trodde att alla hade glömt honom, hihi. Men icke! Utan han får en ögonbindel, knatar ut på min baksida och ett två tre sjunger hans vänner ja må han leva. Och gissa om han blev överraskad? :)

Så temat var barnkalas/maskerad. Vi grillade och hade lite femkamp och så. Hur kul som helst!

                       


Haha sista bilden: En tradition vi har i familjen är att fyller man år så kommer man inte undan att bli mulad med Mums-mums! Men stackars Niklas blev äggad också :) Grattis igen!


Nu har jag en miljon saker att göra så jag måste bege mig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback