Ja må hon leva...

Ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år! Javisst ska hon leva, ja visst ska hon leva, ja visst sks hon leva uti hundrade år! HURRA HURRA HURRA HURRA!!!



Grattis på 2 års dagen världens bästa Engla Pengla :) Och grattis Jenni och Calle som fyller 2 år som världens bästa föräldrar också. Och i samband med detta så ska jag självklart på kalas idag efter jobbet. Kommer bli så mysigt så. Sen i morgon blir min gudson Alexian 6 månader, så då blir det grillning och massa skoj :) Hihi.

Funderar på om jag ska ta och berätta vad det är jag hållt lite hemligt? Det är ju klart till 100 % nu så jag borde kunna säga... Ska fundera en stund till hihi. Men jag kan avslöja att jag är världens lyckligaste person just nu! Jag är så himla glad! IIh spricker nästan bara av att tänka på det :)


Tell you more about it later...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback