Lördag

Igår var vi ju på Englas 2 års kalas. Det var hur trevligt som helst ocvh tårtan som Calle hade gjort: to die for :) Så idag ska vi grilla med Familjen Vass/Lamb. Ska också bli trevligt. KAn nog inte stanna för länge dock, då vi är hund/hus vakt åt Dennis föräldrar.

Okej, tänkte ge lite fler ledtrådar om min hemlis nu.

Den kommer på måndag! Då blir den min! Bara min!
Den är helt sprojlans ny.
Den är röd.

Kan ni gissa?


Okej... Jag fyller ju faktiskt år på onsdag. Så min födelsedags present blev....



EN SPROJLANS NY FUCKING MITSUBISHI COLT 1,3 5D ELEGANCE 2007!!!!!"




Min bil som för övrigt ska hämtas av mig på måndag är modell som den grå, men färgen är röd metalic. Sen är det tonade rutor, alufälgar och en hel lista med extra utrustning. Den är så himla fin! Ska ta egna bilder på den sen så ni verkligen får se hur den ser ut. Jag älskar min bil! Och jag längtar tills på måndag kl 15:00.


JAG ÄR LYCKLIGAST I HELA VÄRLDEN JUST NU.


Alltså, du är störd. Du har verkligen den där bilen

2008-07-18 // 15:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback