Mors kors

Hellue.

Kände för att skriva ett sånt där onödigt inlägg idag. Jag ska snart bege mig till familjen Vass/Lamb för att leka med Della och min gudson Alexian :) Den ni, gudson! Sen ska dom följa med ut till tottohästen också.

Jag köpte ett par nya ridstövlar idag. Galet, tokbilligt fynd må jag säga. Ett par läderridstövlar som kostar 2200 i nypris reade Ekeby ridsport ut till 75% rabatt! Så de blev mina för ynka 550 kronor. Anledningen var att butiken stängde och igår var sista dagen men jag smet in idag när de packade undan allt. Jätte fina är dem.



Ska även passa på att sälja mina andra läderstövlar som jag köpte för ett tag sedan. Så behöver någon ett par fina ridstövlar för en liten peng, skrik till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback