Myspys gånger två

Igår var det en helmysig dag. Likaså idag. Jag fick först sällskap av Vass/Lamb till stallet. De satt och mös i skuggan medans jag jobbade som ett as med Raddan. Kände mig tillslut helnöjd med henne, då hon kunde slappna av bitvis och gilla läget. Inte alls samma stress som de gånger innan. Superkul var det. När jag pysslat om all utrustning och borstat av henne så begav vi oss hemmåt för att göra oss redo att gå ut och ta ett par öl. Men jag har ganska svårt att hålla mig till ett par öl sådär. Vi satte oss på värdsan, Della och jag och började kvällen med en drink hihi. Efter en stund så kom vi fram till att de stängde 10 så vi begav oss mot stan. Jag vet, det var en söndag, men what the hell! Är man ledig så är man ledig, right? Vi stapplade in till stan och letade efter något som var öppet till ganska sent. Det hela slutade med att vi knatade in på Anchor. Och det var så sjukt roligt och så sjukt roliga människor. En hel del britter, en amerikan som kände Dave i The foo fighters och var manager för The Donnas och så vidare. Vinnaren i FCZ raggade på mig (tokångest)? Tjejen vid spelbordet bara stod och skrattade ihjäl sig åt det haha.

Galet kul kväll. Galet mycket öl och självklart kunde jag inte hålla fingrarna borta från mina Hotshots :D

Med tanke på att vi var hemma vid 4 snåret i morse så blev det inte mycket till sömn då jag lovade att hjälpa Della med Alexian idag. HAHA kan jag tillägga. Åkte dit halv 9 i morse, fortfarande full typ, kraschade i hennes soffa, gick och köpte pizza, somnade i hennes säng. Typ så. Men det var en helmysig dag idag med. Har lekt en hel del med min söta Gudson. Slänger upp bilder i morgon tror jag.

På schemat inför morgondagen står det först stallet på morgonen, sedan middag hos Larssons. Ellis har fyllt år så vi ska fira henne nu, eftersom hon var på landet hela helgen.


Peace out 


Tore?

2008-06-17 // 12:26:59
» jenni

ja var det han som stötte på dig?

han var ju med i fcz ;-)

2008-06-17 // 16:13:48

haha jag har inte koll på deras namn :)

2008-06-17 // 17:28:29
» jenni

hehe ok. jag som är nördig bara ;-p

2008-06-17 // 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback