Aah!

Ännu en dag som kommer gå åt helvette. Har vaknat på totalt fel sida idag. Känner mig bara jättearg :( Satt mig i köket och skulle äta frukost och plugga lite, så fick jag panik och kastade bort alla böcker på golvet. Och vad trodde jag att det skulle leda till? Ingen aning, men så gjorde jag. Känner mig fortfarande arg och ledsen, och jag har ingen aning om varför. Så i och med detta så gick jag inte till skolan, kommer inte gå på dryckeskuinskapen senare heller.

Jag vet int eriktigt vad jag vill i en viss situation som jag har hamnat i. Kan vara det som tynger mig också.Blä!!

Just nu vill jag bara bli påkörd av ett tåg eller något i den stilen. Eller så går jag bara ut på en promenad och försöker bli gladare.


» jenni

jag och engla röstar för promenaden. bli påkörd av tåget låter så himla onödigt på något sätt

2008-03-11 // 12:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback