Ajm så bård

Sitter nere på jobbet, igen. Idag är det hysteriskt lugnt må jag säga. "Skönt, då hinner jag plugga lite", tänkte jag. Tjena! Kollade på uppgiften och höll på att dö av uttråkighet bara jag läste den. Så jag hittade på tusen andra saker jag behövde göra här på jobbet, som att damma av överallt och sedan surfa lite på datornn i hopp om att få motivation till att börja med arbetet. Men förgäves. Detta innebär att jag kommer få sitta upppe ikväll/natt vare sig jag vill eller inte. Går lika bra det.

Mamma kom förbi snabbt och spelade lite vändtia med mig och drack en kaffe. Sen var hón tvungen att åka hem och laga mat. Men Sassa och Daniel ska komma förbi och leka lite. YAY!

Nej nu sk ajag jaga rätt på en kopp kaffe.

Hajj do!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback