All I hear is bla bla bla

Sitter nere hos Daniel och ska göra mig lite lillfin. Ska på släktkalas med Sassa och hennes familj. Ska bli trevligt. Sitter och är hungrig. Och förrvirrad. Mest förrvirrad. Men jätte hungrig med haha. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. För ena sekunden känns allt käpprätt åt helvette, andra känns det som vanligt. Knepigt det där :/

Var över hos familjen Vass Lamb innan idag och drack en kopp kaffe och snackade skit. Fick även ärva lite kläder av Della. Så tack ännu en gång :) Efter det åkte vi till stallet för att ta King kong på en tur. Och hur gick det? Inge vidare. Vi hade jätte lite tid och Kingen var på bushumör och sprang upp mot skogen när vi ropade på han. Sen sprang han och kompisen Klas och busade. Så vi stod där i snön och kikade på när de flängde runt och bestämde oss för att åka hem och rida i morgon i stället. Skulle blivit för stressigt annars. För Sassus hade glömt att vi skulle iväg innan vi åkte dit. Så kan det gå.

Nej nu ska jag fixa mitt tryne innan vi ska åka.

So long!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback