Beroende

Jag är beroende av flera saker. Och inget av grejerna är vidare bra :/

1. Ciggaretter
2. Kaffe och Redbull (koffein)
3. McDonald's (helst Driven)
4. Socker
5. Facebook (tog bort den innan men är fast igen)
6. Köra/åka bil

Lite så ser mina vanor ut haha. Har tänkt en hel del på att det snart är dags att planera att sluta röka, sluta dricka kaffe och så. Ska bleka tänderna i samma veva så då måste jag ju sluta så de inte blir fula igen :)

Hur som haver, igår var jag, Jessica, Sassa och hennes mamma nere på värdsan och drack lite. Var en helt okej kväll faktiskt. Träffade Dessan där nere också, så jag kanske ska leka med henne ikväll, efter att jag hämtat Daniel vid båter igen. Så innan det ska jag försöka få upp Sassa ur soffan och se om vi kan bli människor igen.

Over and out!



» Emma

http://emjas.blogg.se/1204972237_dagens_ilands_problem.html
Svara på dagens fråga i min blogg är du snäll:)
emjas.blogg.se

2008-03-08 // 11:45:41

Haha jag gillar att du skrev "snart är dags att PLANERA att sluta" haha

2008-03-08 // 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback