Blä

Kommer ihåg nu varför jag nästan blev nykterist. Fyfan vad jobbigt det är att känna sig så här seg och efterbliven, plus att kroppen är helt ur funktion. Det enda som verkar fungera i min kropp just nu är hungern. Måste få i mig mat omgående! Ska kila till värdshuset och köpa pizza så fort de öppnar. Blä för bakfyllor!!

Igår så satt jag, Sassa, Carro, Paulina, Zabine och malin hemma hos mig och förkrökade lite. Sen gick vi till valla där det var bombaderat av 70+ människor. Vi svepte en varsin cider och tog taxi till olearys. Och fy bubblan vad full jag blev :( Gjorde säker bort mig en hel del men, men det gör inget :) För jag var säkert sötast, bäst och vackrast igår (alkoholens bieffekt). Så idag blir det nog till att kolla på en massa Two and a half men och kanske någon film.

Nu ska jag vänta på att klockan blir 12 så jag får mat i mig.

Simma lugnt


haha stackaren.. Hade du kul då?

Volbeat är underbara! :)
Ska se dom på arvikafestivalen i sommar hade jag tänkt :)

Va oxå ute igår. fast min bror tvinga ner mig till the station haha.. var typ 10 pers där när jag kom dit.. 10 pers inkl. min bror & hans polare *asg*
nu ska jag iväg till upplands väsby till min tjejpolare. ska ut med hennes polaer i kväll.. haha..
*kram*

2008-03-01 // 16:44:56

haha joo jag kände mig lite tvungen att dra ut. Kände inte för att sitta hemma hela helgen hehe.. Hade grymt kul dock :)
men idag har det varit segt som f*n!

2008-03-03 // 00:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback