Gutten morgen

God morgon. Vaknade här för en liten stund sedan. Känner mig fortfarande lite upprörd efter gårdagens tjafs med D. Men det ska inte få förstöra min dag.Solen lyser ju trotts allt! Hoppas att den stannar framme hela dagen nu också.

Igår åkte jag, Della och Alexian till Farsta Centrum för att små shoppa lite. Jag var på jakt efter skor, tunika och lite småprylar. Och grejen är då den att när jag planerar att shoppa så kommer jag alltid hem tomhänt! Jag har inte den där naturbegåvningen som tjej att hitta en massa fint. Men igår lyckades jag hitta en massa tunikor som jag tyckte om! Skulle nog vilja ha allihopa, men min ekonomi är inte lika med superbra. Så det blev en svart jättesöt och sen en grå superskön tunika med luva. Plus ett par leggins. Så jag lyckades kamma hem lite tjejpoäng igår.

Alexian var hur duktig som helst, och Della var modig som inte ens tog med vagn. nej det blev bara ett bärsele. Duktig tjej!

Idag så står det skola och jobba på schemat. Ska igentligen sitta på en tre timmars Samhällskunskap just nu, men det struntar jag i. Jag tar papper och gör på jobbet istället. Jag står inte ut med vår vidriga lärare. Usch!

Så nu ska jag koka lite te och mysa med mina myskatter.

Hej hopp


Haha, jag är svarare FEG som inte tar med mig vagn för jag vet att han sover bättre om man bara går med han :)

2008-03-04 // 11:42:52
» jenni

aaa, det gör vi nog!
massa kramar!

2008-03-04 // 13:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback