Gutten morgen.

Solen lyser och jag blev nästan lite glad när jag vaknade. Tills jag såg att snön låg kvar. Visst, det är fint och småkul med snö. Men jag är inget större fan av det. Det blir skitkallt, HALT (!), Och så får man massa snö i skorna så blir man blöt. Jag tycker att det mesta är elände. Fast jag ska vara lite possitiv med snön. Engla kan åka pulka! Kul kul. Ska försöka kolla om Jenni och Pengla kommer förbi jobbet idag. Det blir ganska mycket jobb nu på lovet. Först är det som vanligt tis-tors nere på Rudan Center, sen ska jag eventuellt jobba hos Dennis tis, ons. Sen på fredag ska jag jobba på stadshus källaren igen. Ska bli så roligt att jobba där igen. Plus att Sofie kommer också jobba då :)  Hoppas att jag är ledig i helgen iallafall, eftersom Jessica S fyller år på torsdag och ska firas på lördag.

Det blev en mysig dag/kväll igår med. Vi köpte hem en platta med burkläsk och massa godis först och kollade film och lite serier. Sen knatade jag ner till Daniel som satt och skruvade ihop en skohylla :) Efter det åkte vi ut och sladdade lite i snön moahaha! Sprang på Mickis och Ante vid vår parkering också, så de bjöd hem oss till spelkväll. Woho! tänkte jag. Så jag, Danne, Dennis, Jessica S, Mickis och Ante spelade Vem vill bli milijonär och jeopardy. Hur trevligt som helst.

Well well, ska samla lite kraft till att tvätta och städa lite. Kan behövas, om man säger så.


Buhbye!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback