Höjden av slapphet

Sitter nere på jobbet där det är hur lugnt som helst. Igår hade jag en massa besök av bland annat Della, Alexian, Timothy, Jenni, Engla, Danne och Sassus. Eller vadå bland annat, det var dem som kom förbi och fikade. Så igår hade jag jätte mysigt. Lekte även med Della och lilla Alexian på förmiddagen också. Sen framåt kvällen kände jag mig låg och ville bara gräva ner mig. Men men ibland har man sämre dagar.

Idag var jag morgonpigg och åkte förbi mamma där jag hämtade Tuvisen för att sedan traska förbi Jenni och Engla för att dricka kaffe och snacka skit. Vi tog även en promenad i solen slash skuggan. Mysigt kändes det iallafall. Sen får vi se vad som händer och fötter ikväll. Antagligen inte allt för mycket.

Sen är det lov för min del också. Fast jag har som sagt inte varit i skolan så värst mycket på sistone. Får ångest bara av att tänka på det. Tycker att det borde vara ganska lätt nu eftersom studenten är så nära nu. Men jag har tappat all motivation. Så det kan gå. Kommer nog få en flyttkartong med restarbete sen sista veckorna. Men det skulle vara skönt att se konkret vad det är jag måste göra för att fixa betygen i de sista ämnena.

Nej nu ska jag ta och göra lite "nytta". Haha jag tycker det är så kul att jag verkligen har det skönaste jobbet någonsin. När jag gör nytta så gör jag typ ingenting. Vattnar blommorna, tar betalt av de få gäster som dimper ner, och småstädar ungefär. Så man ska absolut inte klaga!

Bye for now




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback