I just don't know what to do with my self.

Blä. Idag är en blä'ig dag. Det är snö ute istället för gräs och fina blommor, Jag vill åka till stallet men har ingen bensin, jag vill tanka men är mer eller mindre bankrutt. Jag borde gå till skolan idag, men jag har fastat i en ond cirkel. Jag har varit borta en hel del och halkat efter, men samtidigt haft det jädrans skönt med att bara jobba och sen göra det man tycker om. Så det är jobbigt att komma tillbaka in i matchen. Och mindre lockande. Då blir det endast skola, jobba, stallet, sova, skola, jobba, stallet, sova... Då hinner mna ju inte leka med kompisar elelr nått.

Så det är nog dags att råna en bank och fly landet med nära och kära :) Bort från snön och alla krav. Jag vet inte om jag är på ett extra gnälligt humör idag, men såhär känns allt. Deprimerande va?

Idag ska jag iaf åka förbi Della  och Alexian en sväng. Har ett "ärende" i jordbro så då åker jag förbi dem också. Ska träfaf dem ikväll med så det blir dubbelt så kul :) Sen har jag skola vid 1, men jag har inte gjort något av de som ska vara färdigt idag. Så om jag känner mig själv så blir det ingen skola. STUPID ME! Sen jobbet. Hoppas Jenni och Engla kommer förbi idag också. De var där igår och fikade. Gullisar.


Nej här blir det inga barn gjorda (har alltid undrat över det uttrycket), dags att slänga sig i duschen och sen bege sig ut och leta possitiva saker. Happy thoughts, happy thoughts! 

Ha en trevlig dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback