Oh no!

Kul. Jättekul. Var i hela friden kom snön ifrån?  Jag vaknade nyss och trodde inte mina ögon när jag såg snö på träden. Så jag går upp och kikar ut genom fönstret. Jo det är sant. Snö på marken. Ångest? Våren var ju nästan här och solen värmde så skönt på dagarna. Men vad ska man förvänta sig av det svenska vädret? Får hoppas attd et försvinner snart...




Jag vet inte vad som har hänt med mina sovrutiner de 3 sista dagarna. Jag har kommit i säng ganska sent, vaknat till och från under nätterna för att sedan vakna klarvaken vid 6-7 tiden. Och jag orkar dessutom hålla igång en hel dag med den lilla sömn det blir. Jag fattar inte riktigt.

Helgen har flytit på helt okej den med. Fredags blev det Oleary's som ledde till att lördags blev det endast filmtittande och en sväng förbi donken för min del. Igår hjälpte jag och Sassa Dennispå jobbet och innan det hann jag förbi stallet. Så en helt OK helg för min del.

Idag blir det stallet först, sen ska jag försöka köpa nya skor och kanske någon mysig kofta eller tunika. Får se vad det blir för fynd :)

Nu ska jag jaga rätt på frukost.

Tjingeling!


» jenni

dutti du e!
Om ändå jag också orkade upp den tiden varje morgon.
Vi kommer nog och hälsar på på jobbet i veckan!
Så du är förberedd!

Kram!

2008-03-03 // 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback