Så kan det gå

Varför i hela friden kan jag inte sova som en normal människa för? Varför? Jag går och lägger mig mer eller mindre mitt i nätterna hela tiden, och vaknar UTAN väckarklocka vid 7. Det är inget som låter eller stör, utan jag bara vaknar såhär tidigt :/ kan vara bra ibland, som när man har tider att passa, men idag? Nej tack.

Hade planer för hela dagen idag, som sket sig. Så nu sitter jag i det läget när man har haft en plan på hela dagen tills nu när jag inte har ett smack att göra fram  tills klockan 3 då jag ska ner till Rudan och jobba. Vad ska man då hitta på? Mitt huvud står typ still förutom den stoora blinkande skylten som skriker STÄDA! TVÄTTA! Men hur kul är det på en skala? Vill typ åka och spela biljard eller umgås med någon. Där kommer ett "problem" till. Jag är bil lös-lös just idag. I min plan så ingick även att jag skulle åka till Gröndal och hämta Davids Audi då han åker till Fjällen, men allt bara sket sig idag.

Så nu återstår en hel dag helt utan planeringar att fylla ut. Vad hittar man på då`?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback