Stick

Jag blir så jävla trött. Jag är trött på människor som tar en förgivet, som håller för öronen när man pratar med dem, vänder på exakt allt man säger och totalt spärrar sig som ett argt litet barn. "Tänker inte se, tänker inte höra" funkar inte riktigt i verkliga livet. Och när det sedan är en konflikt så drar man inte in andra människor i det. Inte en annan vän, inte sin pojkvän. Starta inet en konflikt om du inte vågar lösa den med personen i fråga! Det kallar jag idioti.

Det här gäller inte bara en viss person utan kan stämma in på en annan människa som finns i mitt liv också. Men jag är så trött på det här. Att bara bli tagen för givet, inte få någon uppskattning och att inte bli hörd i det jag säger. Flera personen har sagt att jag måste stå på mig och inte ta emot en massa skit från andra. Och det är precis vad jag tänker göra. Och gör. Men vad händer? Folk klarar inte av det och så blir man osams och ena med det sjunde. Men det skiter jag i just nu. Jag ska ta hand om mig själv så jag mår bra. Mår inte jag bra kan jag inte ställa upp för mina vänner och se till ett dem mår bra. Och jag har haft det jävligt jobbigt den senaste veckan och har inte energi att lägga ner på catfights. Så tack för mig!


» jenni

U go girl!
Ta ingen skit!
Dom som inte kan bete sig som folket är ingenting värda!

kram från oss!

2008-03-14 // 16:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback