Sunshine through my window

Igår var en mycket märklig dag. Mycket gap och skrik, mycket stress men även en hel del skratt. Sassas gubbe David skulle åka till fjällen igår och jag och Sassa går i farsta centrum och shoppar. Ett två tre bryter hon ut i panik och gapar om att hon har inga nyklar med sig och att david ska åka om  40 minuter plus att han redan var borta vid sitt jobb inne i stan. Och hon kände inte riktigt för att vara utelåst tills på söndag och ha katten ensam, vilket man kan förstå. Så alla vi blev jätte stressade och gapade och skrek, jag skrek att jag vägrar åka mitt inne i stan vid den tiden och hej och¨hå. Tillslut blir jag skitsutr och kör in iaf. Vi åker fel ett par gånger, vilket jag hade räknat med. Tillslut kom vi fram och vi parkerade. Då var jag så stressad så jag skakade haha. Plus att klockan var jätte mycket och jag skulle vara på jobbet innom 20 min. Men allt löste sig hur bra som helst efter ett par utbrott från oss alla. Efter det bestämmer vi att vi ska spela biljard och ha kul. Och som alltid så åkte vi en del bil också. Har Davids Audi över helgen och sassa älskar att åka bil.

Kommer hem vid 3 inatt och möter Peter, Izza och Dennis apraka i köket. Full volym på musiken och whiskeyn i högsta hugg. usch usch..  Men jag gick och la mig med musik i öronen och somnade frammåt 4 kanske. Och gissa när jag vaknade idag då? Jo sjääääälvklart halv 9. Vad fan i hela helvette är det för fel på mig? Jag kan inet sova längre. För att orka med dagarna så lever jag på kaffe och redbull (sorry mamma :)

Men idag åkte jag ut till stallet och tog en mysig skogsritt med Kingen i solen. Hur skönt som helst. Och nu sitter jag här. Och skriver om absolut ingenting haha.

Well well ska ta och fixa mig sen köra Daniel till Viking Line båtarna.

Adjou!


» jenni

haha jag älskar dina små sammanbrott alltså.
du är så himla söt! det är så... så... DU! ;-p

du ska vara glad att du kommer upp tidigt! du har en inre klocka! skitbra juh!

Massa kramar!

2008-03-07 // 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback