Torsdag

Så var det torsdag igen. Det regnar och är grått ute. Mindre kul. Men idag ska jag hämta min älskade TuvaLuva och ta med henne till stallet så ska hon få springa som aldrig förr :) Tuva älskar att vara med i stallet och hälsa på hästarna. Kingen tyckte om Tuva med, vilket var jätte gulligt när de ville bussa tillsammans haha. Efter det måste jag dock hem och städa *hata hata*. Men men det känns alltid bra när man är klar Och ser resultatet. Ikväll blir det till att sitta och jobba nere vid Rudan, ska se om jag kommer ihåg att ta med mig lite plugg dit ner kanske?

Well well nu ska jag försöka få i mig lite frukost sen bege mig och hämta min vovve.




Ta en dag i tagen och lev fullt ut



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback